Pogosta vprašanja

  • V nadaljevanju navajamo nekaj najpogostejših vprašanj in odgovorov, ki morda pomagajo tudi vam.

    1. Zakaj prehrane in drugih izdelkov Herbalife ni v trgovinah ali lekarnah?

    Podjetje Herbalife želi, da se izdelki prodajajo izključno prek neodvisnih Herbalife distributerjev, ki so tudi osebni wellness svetovalci za prehrano in osebi ne le prodajo izdelka, temveč jim tudi stojijo ob strani do želenega rezultata. V razmislek: vas kdaj prodajalec iz trgovine pokliče in vpraša, če ste zadovojni s čevlji, ki ste jih pri njih kupili?

    2. Lahko dobim prehrano Herbalife s popustom?

    Herbalife se od sorodnih izdelkov razlikuje predvsem v tem, da ob nakupu izdelka dobite še podporo svetovalca, ki za vas posebej sestavi program (jedilnik) in vas motivira ter spremlja do rezultata. V primeru, da boste z izdelki zadovoljni in bi jih želeli vključiti v svoj način prehranjevanja tudi v prihodnje, lahko postanete t.i. VIP uporabnik in kupujete Herbalife prehrano po veleprodajnih cenah (izberete si popust v višini od 25% do 50%).

    3. Zakaj je Herbalife ponekod na spletu cenejši?

    Za izdelke izpod s strani podjetja postavljene cene ni garancije, saj gre lahko za izdelke s pretečenim rokom uporabe, dobre ponaredke idr. Mi vam zelo odsvetujemo tovrstno nakupovanje zaradi vaše varnosti. Od nas prejmete izdelek, kupljen v slovenskem distribucijskem centru z garancijo, možnostjo vračila in ustreznim rokom uporabe.

    4. Kje lahko kupim Herbalife prehrano?

    Pokličite nas na 051 355 755 ali nam pišite na info@vitabella.si.

    5. Živim na zelo odročnem kraju, kako mi lahko pomagate?

    Uporabnike spremljamo na različne načine, katere prilagajamo glede na zmožnosti oz. želje svetovalcev in strank. Podporo dajemo osebno, prek telefona in prek e-pošte.